czwartek, 9 grudnia 2021

Mój dzień w książkach 2021 - zabawa blogowa

Odrobina lata
Na blogu unSerious pojawiła się popularna kiedyś zabawa blogowa. Polega ona na tym, by wolne miejsca w poniższym tekście uzupełnić tytułami przeczytanych w 2021 roku książek. 

Mój dzień w książkach

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ ."

Odpowiedzi Sylwii z unSerious znajdziecie tu.

Mój dzień w książkach

Zaczęłam dzień z Klarą i słońcem.
W drodze do pracy zobaczyłam Jesień
i przeszłam obok Pałacu lodowego,
żeby uniknąć Kataru,
ale oczywiście zatrzymałam się przy Murze duchów.
W biurze szef powiedział: Nowiny ze świata
i zlecił mi zbadanie Poufne.
W czasie obiadu z Piranesim
pod Kasztanem.
Potem wróciłam do swojego biurka jeszcze już.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Szkarłatną literę 
ponieważ mam Tętniące serce. 
Przygotowując się do snu, wzięłam Cudze słowa
i uczyłam się O pisaniu,
zanim powiedziałam dobranoc Dorosłym.

14 komentarzy:

  1. Wyszła Ci bardzo zgrabna opowiastka, trzeba przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super, a to połączenie Pałacu Lodowego i Kataru 😅

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Świetnie się bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa i w sumie świetnie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jeśli tylko masz ochotę, zapraszam do zabawy.

      Usuń
  5. O, nie wiedziałam, że teraz są jeszcze jakieś zabawy blogowe. Kiedyś było ich mnóstwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się wydaję, że "życie blogowe" było kiedyś bardziej intensywne. Cieszę się, że zabawa została odkurzona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ zgrabne dziełko! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta zabawa! Opublikuję u siebie w przyszłym tygodniu.
    U mnie "Pałac lodowy" był w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Uprzejmie proszę o kilka słów opisu, jeśli ktoś zamieszcza link.